søndag 15. februar 2009

Hemmelig venn


Har en hemmelig venn på Trådsnella. På lørdag fikk jeg pakken for februar, og gjett om jeg ble glad. Har lenge hatt lyst til å prøve meg på Opal - garn og jammen var det et stort nøste i pakken. 4 flotte maskemarkører og litt ull som jeg ikke hadde fra før. Dette var kjempe. Alt passet midt i blinken. Bare måtte legge til side hønen som jeg skal feste kam og nebb på, tovete votter som skal pyntes, sitteunderlag som skulle nålefiltes, osv. Klarte ikke la være å begynne på sokker i Opal garnet. Dette garnet kan helt klart bli en av mine favoritter. Bare synd jeg ikke får det her....

3 kommentarer:

  1. Hei igjen, du har nok å strikke på du også, ser jeg. Når man er dronning så får man prinser og prinsesser;), takk for gratulasjon! Litt av ei kake igår, tenker ungdommen koste seg. Ha en fortsatt god søndag fra ei som slapper bedre nå av enn igår kveld;)

    SvarSlett
  2. Flott sokkegarn..Håper festen ble vellykket.Ikke for å mase,men fikk du sendt meg mønstret på de flue og laks vottene?la igjen e-mail adr.til deg..

    SvarSlett
  3. Hei, så fin pakke du har fått. Jeg har også fått Opal i pakke tidligere og var superfornøyd med det garnet. Får heller ikke tak i det her, men det er bare en unnskyldning for videre nettshopping. Ha en fin dag.

    SvarSlett