onsdag 22. april 2009

Englemasker/kjærlighetsknuter



Dette var moro å hekle. Er helt sikker på at det kommer til å bli masse sjal av denne typen. Har sett på disse sjalene lenge, og de har sett ganske avanserte ut. Når jeg fikk Kitten Mohair i Hemmelig Venn gave, måtte jeg bare prøve å hekle englemasker. JIPPI...det var jo virkelig enkelt, når man skjønte det. Lett og kjapt. Har fått butikken til å ta inn svart Kitten Mohair, må jo lage noen i svart.
Mønster og forklaring fant jeg hos: http://felisistrikker.blogs.no/

5 kommentarer:

  1. Har bestemt meg for at dette skal jeg også prøve. Går det med mange nøster til et sjal? Ditt ble kjempefint!!

    SvarSlett
  2. Det ble et nydelig sjal! Jeg har heklet et jeg også, men det var i kjempetykt garn. Fint det å, men dette var lekkert!

    SvarSlett
  3. Gikk med 1 nøste Kitten mohair. Så bare å sette igang Tovepia.

    SvarSlett
  4. Så nydelig det sjalet var!!

    SvarSlett
  5. Dette var eit lekkert sjal, ha ei god helg:)

    SvarSlett