søndag 10. mai 2009

Englemasker/kjærlighetsknuter skjerf



Ja, så ble dette skjerfet til i løpet av dagen. Hadde så lyst til å prøve å lage et skjerf med englemasker, og det gikk helt fint. Brukte ca. 100 gr. av et Tysk garn som jeg kjøpte for 40 kr. Det er 200 gram i nøstet, og det er mest polyakryl, litt viskose og 20 % ull. garnet er mykt og godt og klør ikke. Skjerfet er ca. 1 meter langt og ca. 25 cm. bredt. Syntes det ble litt tøfft med spisser med dusker på.
På bildene er det surret en og to ganger rundt halsen.

4 kommentarer:

  1. Så kjempefint det ble! Skjønner meg ikke på å lage annet enn sjal med engelmasker, og her har du laget et skjerf... Det var virkelig fint, ja:-)

    SvarSlett
  2. Dette må jeg også prøve meg på. Har kjøpt garnet, så når jeg får ferdig noen andre prosjekt, så setter jeg igang;) Ditt ble lekkert!

    SvarSlett
  3. Nydelig skjerf du har laget! Englemasker er lekkert! Sjalet ditt like nydelig. Ønsker deg en kreativ uke...

    SvarSlett