torsdag 8. oktober 2009

Garnhyllen min.


Ja, endelig kom hyllen i hus. Til nå har garn vært stablet i kasser under senger, på loft og i kurver. Hadde null oversikt og da var det jo best å kjøpe nytt garn hver gang jeg skulle strikke. Nå, endelig får jeg en slags oversikt. Eneste minuset er at jeg skulle nok hatt minst en hylle til. For fortsatt er det garn på loftet, i kister og kasser. Men dette er jo en begynnelse. Nå gjenstår det å gjøre ferdig rommet, som skal bli kombinert gjeste og hobby rom. HERLIG!!

3 kommentarer:

  1. Dette var praktisk, og et vakkert skue! Jeg har kasser og skuffer...men tror ikke jeg får plass til et slikt møbel på mitt hobbyrom:(
    Tenker du er fornøyd:D
    Ha en god dag og klem:)

    SvarSlett
  2. Wow her skulle det være noe for enhver smak;-)Regner med det var godt å få oversikt - godt jobba!
    Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  3. stilig!!! eg drøymer om slik hylle eg og, men må vel vente til trollungane sluttar å stjele nøster...

    herlig med litt system!

    SvarSlett