fredag 9. oktober 2009

Kakemenner i lange baner


I dag hadde vi besøk av en liten venninne. Hun ble med oss å bake kakemenner. Ja, vet vi er litt tidlig ute, men det må vi siden dette er yndlings-kakene både til Nicolai og Marius. Disse kommer til å forsvinne raskt, og vi må nok bake både en og to ganger til før jul. Denne uken har vi hatt høstferie, og Nicolai har vært hjemme fra Nordheimsund og internatlivet. Herlig å ha han hjemme en hel uke. Savnet er stort når han ikke er her, er liksom noen som mangler hele tiden. Men han stortrives på Framnes, og slipper pendling til skole, noe som er bra for han pga. epilepsien.
Vi har bare kost oss sammen, og hatt overnattinger av flere av vennenne til Nicolai og Marius. Litt har eg fått produsert også, flere Calorimetri, sokker og tøfler. Skal se om eg får montert og festet tråder i helgen, hvis ikke får det ligge i kassene og vente til eg MÅ........

2 kommentarer:

  1. Å nå fikk jeg nesten Julestemning;)
    Får aldri det til med kakemenn jeg!!
    Har du en god fremgangsmåte og oppskrift å dele? Kose dere masse i helgen;)

    SvarSlett
  2. Tenker det er koselig å få poden hjem,ja;) Og det ser ut som de koser seg med julebaksten;)
    Kos deg du også resten av helga;) Klem

    SvarSlett