søndag 25. oktober 2009

Pulsvarmere




Er nok litt inne i Havskum bølgen ennå. Nå ble det et par pulsvarmere strikket i Alpakka. Deilig, myke og varme. Ellers inneholder dagene mine litt forskjellig strikking og hekling. Stuen flyter over av halvferdige prosjekter. Håper jo hele tiden at ferdigstillings spøkelset skal finne meg, slik at jeg får ånden over meg til å feste tråder, tove og nålefilte litt. Men er jo så mye som må prøves av oppskrifter der ute. Akkurat nå holder jeg på med tåopp sokker i Perfect. Ser ut til at d blir ganske bra, og det var gøy å strikke sokker "galne" veien.

4 kommentarer:

  1. Ja, slik er det når kreativiteten bobler over;)
    Flotte pulsvanter!
    ha en fortsatt fin søndag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så flotte dei pulsvarmerene blei, havskum er eit nydelig mønster!!Har nok litt forskjellig påbegynt som ligg rundt omkring eg og:)

    SvarSlett
  3. De pulsvantene ser lekre ut!
    Å,ja, Vårill bruker det settet? Det er bra, da liker hun det! Hun fikk det til jul i fjor!
    Produserer du på hårdingen siden du ikke har innlegg?
    Klem!

    SvarSlett
  4. Så flotte pulsvanter. Noe sånt har jeg aldri laget og jeg har så lyst. Dine var veldig fine.
    Men jeg må prøve å holde meg til planen nå og gjøre ferdig en del påbegynt først, og det er en del for jeg har spart i mange år.
    Men jeg ser her hos deg at blogging er tingen, for bloggen din er fylt med masse fint.

    SvarSlett