torsdag 26. februar 2009

Vinterferie

Ja nå skal vi dra til Voss på vinterferie i en uke eller så. Blir både slalom kjøring og rett fram ski på mann og barn. Selv er jeg fritatt av to grunner: ryggen og at jeg ikke er noe reser på ski. Nei, jeg og venninnen min blir sittende i sol - veggen (forhåpentligvis) med noe godt i glasset/koppen og passe på hytten. Bilen er fullpakket med klær,skisko og alt annet vi trenger. Har en stor vedpose med garn med meg, men vi får se om jeg får brukt noe av det. Planen er jo at vi to jentene får oss noen dager med handel på Voss. Vet om flere butikker som selger garn, så det er ikke umulig at det blir noen nye innkjøp. Ønsker alle blogg - venner en flott uke.

8 kommentarer:

  1. Ønsker deg en flott ferie! Kos deg i solveggen;-)

    SvarSlett
  2. Ha en riktig god ferie!! Kos deg, så blir det spennende å se garnkjøpet ditt etter ferien;)

    SvarSlett
  3. Dere må ha en flott vinterferie

    SvarSlett
  4. Ha ein riktig god ferie på Voss. Voss er ein fin plass å vera det. Skal de kansje til Myrkdalen???

    SvarSlett
  5. god vinterferie:)

    SvarSlett
  6. Hei! Håper du har det fint på vinterferie. Dårlig samvittighet for lovte jo å sende deg mønster på Senjasokkene. Vært så travelt med mye jobb den siste måneden så har ikke rukket å få sendt den enda, men har ikke glemt deg :-)
    God helg!

    SvarSlett
  7. Sender deg en utfordring om å bli med på dette i april
    Den regionale mekkekrampen - påmelding
    på Bryggen i Hobbyboden

    SvarSlett
  8. Hei
    Har en award til deg på siden min. Du må jo ha noe å gjøre på nå når du kommer hjem. ha ha

    SvarSlett